Kontrast Wygląd tradycyjny

Ruszył program SIXT Youth Advisory Board –

materiał prasowy

SIXT powołał Radę Doradczą Młodych, złożoną z przedstawicieli pokolenia Z, w ramach projektu SIXT Youth Advisory Board. Za rekrutację jej członków odpowiadała Fundacja Girls Future Ready. Przez najbliższy rok wybrani studenci polskich i zagranicznych uczelni będą współtworzyć strategię firmy poprzez udział w jej projektach. Nie tylko zdobędą cenne doświadczenie, ale jako pokoleniowi eksperci, dostarczą świeżego spojrzenia na rozwój marki i pomogą obrać kierunki dopasowane do potrzeb „Zetek”. Inicjatywa wpisuje się w globalny trend angażowania młodych talentów w procesy decyzyjne dużych organizacji, przygotowujący marki na zmianę pokoleniową w biznesie.

Rynek pracy ulega ciągłym przeobrażeniom – kolejne roczniki wnoszą nowe oczekiwania i odmienny sposób myślenia, co bywa wyzwaniem dla kadry menadżerskiej. Według badania Wyższej Szkoły Humanitas „Pokolenie Z na rynku pracy”, młodzi oczekują, że kultura organizacyjna będzie zgodna z ich osobistymi wartościami. Aby być gotowym na tę perspektywę, SIXT Polska wystartował z programem Youth Advisory Board (YAB), którego zadaniem jest wsłuchanie się w głos pokolenia Z i dalsze współtworzenie kultury organizacyjnej, wspieranie strategicznych kierunków rozwoju i wnoszenie świeżego spojrzenia na działalność firmy.

– Pokolenie Z to pierwsza generacja dorastająca w pełni cyfrowym świecie, a jednocześnie już teraz nasi klienci i pracownicy. Wysłuchanie i zrozumienie ich podejścia pozwoli nam wzmocnić wiele obszarów. Udział w naszym programie różni się od tradycyjnego stażu. Jego uczestnicy nie skupiają się na realizacji prostych zadań, lecz od razu pełnią rolę prawdziwych pokoleniowych ekspertów. Dzięki temu zyskają cenne doświadczenie, a SIXT – możliwość lepszego dopasowania oferty usług i pracy do zmieniających się oczekiwań rynkowych i pokoleniowych – mówi menedżerka projektu z ramienia SIXT Polska, Agnieszka Stryjecka, dyrektorka marketingu.

Członkowie Rady będą czuwać nad wieloma obszarami działalności firmy, które odpowiadają sześciu filarom funkcjonowania: sprzedaży, marketingu,HR , IT , after sales oraz ESG . Doradcy będą analizować działania z perspektywy własnego pokolenia, poprzez badania i opracowywanie rekomendacji.

– Wiemy, że młode pokolenie ma bardzo wiele do zaoferowania, dlatego cieszymy się, że możemy wspierać inicjatywę SIXT Youth Advisory Borad. Dla naszej Fundacji to naturalne przedłużenie misji, a jednocześnie szansa na wzmocnienie pozycji młodych ludzi na rynku pracy. Chcemy, aby “Zetki” były postrzegane jako potencjał rozwojowy, który wnosi świeżą energię i nową jakość relacji między pracą a biznesem. Fundacja Girls Future Ready wspiera projekt od rekrutacji i mentoringu po moderowanie współpracy z firmą. Dzięki temu mamy pewność, że w profesjonalny i kompleksowy sposób zaopiekujemy prawdziwe potrzeby „Zetek” – podkreśla Zofia Kierner, założycielka Fundacji Girls Future Ready.

Fundacja Girls Future Ready to organizacja, która od lat wspiera młode kobiety z Europy Środkowo-Wschodniej w rozwijaniu kompetencji przywódczych, wzmacnianiu pewności siebie, nabieraniu umiejętności wystąpień publicznych oraz globalnego i otwartego sposobu myślenia.

SIXT Polska to część globalnej marki mobilności, oferującej klientom biznesowym i indywidualnym kompleksowe usługi wynajmu i leasingu samochodów. Firma rozwija innowacyjne projekty, stawiając na różnorodność, odpowiedzialność społeczną i przyszłościowe podejście do mobilności

Następny wpis

Bohaterowie trzeciego sektora nagrodzeni podczas gali konkursu NGO HERO

Następny wpis

Konferencja CSR i ESG® - od ludzi dla ludzi" już po raz czwarty połączyła trzy sektory

Baner Centrum dla firm
Reklama