Praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. 

Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media. Pracowała z klientami B2B i B2C – zarówno przy opracowywaniu strategii, jak i egzekucji działań marketingowych. Współpracowała z klientami o bardzo szerokim profilu – od IT i branży budowlanej, poprzez branżę wydawniczą, fashion, beauty i outdoor, aż po instytucje publiczne i NGO. Od 2021 roku pracuje w Socjomanii jako trenerka i konsultantka.

Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Decathlon, Jack Wolfskin, Acer, PZU, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Veolia, F-Secure. 

Jej artykuły przeczytać można m.in. w “Marketerze+”, “Sprawnym Marketingu”, czy “Social Media Managerze”. Występuje na konferencjach i meetupach marketingowych, była prelegentką na EB Summit 2021, czy Konferencji Marketing w Kulturze. Prowadzi zajęcia na z digital marketingu na studiach podyplomowych na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie i Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu.