doświadczona ekspertka, strateżka marki pracodawcy, pasjonatka kultury organizacyjnej, zarządzania talentami i synergii marek. Konsultantka, szkoleniowiec, trenerka, wykładowca (m.in.: AGH, SGH, Politechnika Krakowska, UE Poznań). Autorka książki „Employer branding bez tajemnic” oraz innych publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, kultury organizacyjnej, EVP, identyfikacji wartości, misji i wizji firmy, storytellingu w employer brandingu, pokoleń na rynku pracy. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru komunikacji, doceniania i budowania strategii marki pracodawcy. Od lat śledzi trendy EB, prowadzi autorskie badania, dzieli się wiedzą i doradza czołowym pracodawcom. Współpracuje z międzynarodowymi ekspertami i firmami w zakresie badań employerbrandingowych. Oferowana wiedza inspiruje uczestników do wprowadzenia działań w swoich firmach.

[email protected] | www.hrminstitute.pl | +48 500 041 562